ירושלים שלי יפה

כול שבוע, אני בירושלים וכל שבת, נוסעה לאשקלון, לאשדוד, לתל אביב… ביום שישי אני באה למקומות חדשים. אני אוהבת את השבתות אלה כי אני שמחה עם המשפחה שלי, אנחנו אוכלים טוב, יש ים ושמש

אבל, כל שבת כשאני חוזרת בירושלים, יש הרבה שמחה ואהבה בלב שלי  כשאני רואה את ההרים של ירושלים. אני רואה ביתים, אור… ירושלים עיר יפה מאוד. אני מרגישה טוב, אני מרגישה במאת בבית
לפני עליה, אני רצתי לגור רק בתל אביב. אבל, היום אני חושבת שאני רוצה לגור בירושלים כל החים שלי. אני אוהבת את ירושלים עם כל לב ונשמה שלי
One thought on “ירושלים שלי יפה

Leave a Reply

